Din motive tehnico-administrative, în perioada 19.10-20.10.2020, livrarea coletelor nu va funcționa la capacitate normală. Ne cerem scuze pentru neplăcerile create și vă mulțumim pentru înțelegere!

Termeni și condiții

 

1.Prevederi Generale

Iti mulțumim pentru interesul față de compania, site-ul, si produsele  noastre!

Prin navigarea pe site-ul nostru sau prin plasarea unei comenzi sunteți de acord cu Termenii și Condițiile și Politica noastră de confidențialitate,  pe care va recomandam sa le cititi  înainte de a naviga pe site sau a plasa o comandă.

In cazul in care nu sunteti de acord  cu  prezentii Termeni si Conditii sau cu Politica indicată mai sus, vă rugăm să nu utilizați site-ul.

Vanzatorul își rezervă dreptul de a schimba și actualiza, în orice moment, fara alte notificari prealabile, conținutul platformei https://gamers.ro/, precum şi Termenii şi Condițiile de folosire, fără nici un fel de notificare prealabilă. În caz de divergență sau neînțelegeri între  vanzator şi Client/Utilizator, se vor aplica Termenii şi Condițiile valabile la momentul plasării Comenzii de către Client/Utilizator.

Compania are dreptul de a înceta în orice moment vânzarea unui produs  aflat pe site si nu poate garanta faptul că orice produs care a fost inclus la un moment dat pe site va fi disponibil în orice moment.

Toate informațiile folosite pentru descrierea Produselor disponibile  pe site (i.e. imagini statice/dinamice/prezentări multimedia, etc) nu reprezintă o obligație contractuală din partea Vânzătorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

Orice tentativă de fraudă sau orice frauda (cum ar fi, dar fără a se limita la accesarea datelor Clienților și/sau Utilizatorilor, alterarea conținutului platformei https://gamers.ro/, încercarea de afectare a performanțelor serverelor care deservesc platforma https://gamers.ro/, deturnarea conținutului livrărilor Produselor către terți, etc) vor fi pedepsite conform prevederilor legale in vigoare.

Dacă aveți întrebări sau neclarități, ne puteți contacta cu încredere la  email info@gamers.ro  sau la telefon +40 728 006 533 și o să vă răspundem în cel mai scurt timp.

 

2.Definitii

Vanzator GAMERS.RO SRL, cu sediul social in Municipiul Oradea, Str. Episcop Roman Ciorogariu, Nr. 9, biroul 23E, județ Bihor avand numar de ordine in Registrul Comertului J05/2505/2019 , cod unic de inregistrare fiscala RO41827162  care detine magazinul online https://gamers.ro/

 

Autentificare  - operatiunea de introducere a adresei de e-mail si o parola unica   pentru accesarea Contului Cumparatorului/clientului/utilizatorului

 

Comandă Un document electronic ce intervine ca formă de comunicare între Vânzător și Client/Utilizator, prin intermediul căruia Clientul/Utilizatorul își exprimă intenția de a încheia un Contract la Distanță, cu utilizarea mijloacelor de comunicare la distanță, precizând totodată Produsele pe care se oferă să le achiziţioneze de la Vânzător şi furnizându-i acestuia datele necesare pentru încheierea și realizarea Contractului la Distanţă;

Cont – prin adresa de e-mail si o parola unica  permite Cumparatorului transmiterea Comenzii si care contine informatii despre Client/Cumparator si istoricul Cumparatorului in Site (Comenzi, facturi fiscale, , etc.). Utilizatorul este responsabil si se va asigura ca toate informatiile introduse la Inregistrare pentru crearea Contului sunt corecte, complete si actualizate.

 

Contract la Distanţă Contract de vânzare-cumpărare încheiat la distanţă, fără prezenţa fizică simultană a Vânzătorului şi a Clientului/Utilizatorului, materializat în comanda confirmată şi acceptată de către Vânzător, şi prin intermediul căruia Vânzătorul este de acord să vândă și să livreze Produsele, iar Clientul/Utilizatorul este de acord să achiziționeze, să primească și să facă plata acestor Produse, în acord cu principiile stabilite de prezentele Termenii și Condiții

Cos – sectiune din Cont care permite Cumparatorului/Utilizatorului sa adauge Produsele pe care doreste sa le achizitioneze in momentul adaugarii sau intr-un moment ulterior;

 

Cumparator/client/utilizator  – poate fi orice persoana fizica care are varsta peste 18 ani sau persoana juridica  inregistrata pe Site, care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, si-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din sectiunea Termeni si Conditii  si efectueaza o Comanda pe site .

 

Curier Orice persoană  juridica care prestează servicii de curierat rapid;

Lista mea de dorinte Secţiune a Contului care permite Clientului să îşi creeze Liste cu Produse pe care doreşte să le monitorizeze în vederea unei eventuale achiziţii;

Informatii – sectiune din site care cuprinde urmatoarele:

Contact

Informatii despre comanda

Livrare la domiciliu

Protectia datelor cu caracter personal (Politica de confidentialitate)

Termeni si conditii

ANPC

 

Informari comerciale/newsletter  mijlocul de informare periodica, exclusiv in format electronic, asupra Produselor si  promotiilor desfasurate de vanzator intr-o anumita perioada de timp la adresa de e-mail sau numărul de telefon pe care Clientul şi/sau Utilizatorul le-a furnizat în procesul de inregistrare pe site si creare a Contului;

 

Inregistrare – sectiune din site care cuprinde operatiune obligatorie prealabila  efectuarii unei comenzi pe site , prin care Cumparator/client/utilizator   furnizeaza toate informatiile solicitate in scopul crearii unui cont de utilizator .

 

Autentificare - sectiune din Site accesibila pe baza de inregistrare cu adresa e-mail si parola sau prin conectare folosind un cont Facebook ori Google, care permite Utilizatorului sa transmita o Comanda.

 

Parolă Un șir alfanumeric necesar autorizării accesului în Cont, care este stabilit de către Client în procesul de crearea al Contului

 

Precomenzi - sectiune din site care  permite optiunea de achizitionare a unui Produs care urmeaza sa fie lansat la o data viitoare si care poate fi comandat inainte de respectiva data, sub rezerva dreptului producatorului de a modifica fara nicio notificare prealabila data de lansare si pretul Produsului. In cazul  plasarii unei Precomenzi, este necesara o confirmare finala din partea  vanzatorului, referitoare la conditiile de disponibilitate a Produsului (pret, intrare in stoc, conditii de livrare, termen etc.). 

 

Produse  si Servicii – orice produs sau serviciu listat pe Site, inclusiv produsele si serviciile mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Cumparatorului ca urmare a Contractului incheiat.

 

Promotii  – actiuni in scop comercial, ce cuprinde un numar stabilit de Produse avand un stoc limitat, pentru o perioada limitata de timp stabilita de catre Vanzator.

 

 

 Site – magazinul online ce apartine vanzatorului  gazduit la adresa web https://gamers.ro/

 

 Taxa de timbru verde – valoarea exprimata in lei, platita de catre Vanzator catre societatea autorizata cu preluarea operatiunilor de colectare, transport si valorificare/reciclare a deseurilor echipamentelor electrice si electronice, DEE, astfel cum este prevazut de legislatia in vigoare.

Vouchere/cupoane/coduri promoționale cod sau cupon promotional electronic , de o anumită valoare, specificată şi utilizat în vederea acționării unui Produs la un preț diminuat cu valoarea voucherului cuponului/codului promotionalrespectiv. Acesta poate avea  diverse cerințe pentru a fi valid şi aplicabil. Clientul/Utilizatorul este responsabil să verifice cu atenție toate detaliile şi informațiile  prezentate de vanzator pe site , astfel încât reducerea să poată fi acordată.

 

Zi Lucrătoare - Zilele de luni până vineri inclusiv, cu excepția sărbătorilor legale, declarate zile libere.

 

3. Conditii  de vanzare online

 

Orice Produs si/sau Serviciu prezentat pe Site este disponibil pentru achizitionare doar in limita stocului existent.

Efectuarea unei Comenzi pe Site este permisa Clientilor sau Utilizatorilor, detinatori ai unui Cont activ sau  direct prin plasarea unei comenzi direct pe site .

Pentru motive justificate, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul Clientului sau Utilizatorului la Site prin declararea Contului ca inactiv, prin dezactivarea selectiva a anumitor facilitati ale Contului si/sau prin refuzarea accesului la anumite modalitati de plata, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii Clientului sau Utilizatorului pe Site, actiunile acestuia prejudiciaza sau ar putea prejudicia Vanzatorul .

Pentru motive justificate, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a reduce cantitatea de Produse

din Comanda. Intr-o astfel de situatie, Clientul va fi notificat prin mijloacele de comunicare aflate la dispozitia Vanzatorul, iar suma achitata suplimentar ii va fi restituita.

Contractul se considera incheiat intre Vanzator si Client in momentul receptionarii de catre Client/cumparator/consumator a confirmarii Comenzii. Comanda sta la baza Contractului incheiat intre parti.

Persoanele juridice pot achizitiona  produse de pe site  cu sau fara inregistrare  unui cont pe site. Inregistrarea se poate realiza si ulterior la meniul Profilul meu/Datele mele/Adrese de facturare, adauga adresa de facturare noua, /datele de firma.Vanzatorul isi  rezerva dreptul de a nu deservi redistribuitori, printr-o decizie unilaterala nemotivata.  

 

4. Plasare Comanda

 

Prevederi generale

Clientul sau Utilizatorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adaugarea Produselor

dorite in cosul de cumparaturi. Comanda va fi finalizata prin completarea tuturor datelor solicitate de vanzator si , dupa caz, efectuarea platii prin una dintre modalitatile indicate pe Site.

Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un Produs va fi disponibil pentru achizitie atata timp cat acesta va exista in stoc. Simpla adaugare a unui Produs in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii Comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea Comenzii si implicit nici indisponibilizarea Produsului din stocurile existente ale Vanzator.

Comenzile pot fi efectuate  de Clientii sau Utilizatorii care au un Cont activ pe Site sau prin inregistraea unei comenzi . Un Cont este activ in conformitate cu Politica privind prelucrarea datelor personale si a prevederilor din prezentele Termeni si conditii.

Prin finalizarea Comenzii, Clientul confirma ca toate datele necesare procesului de cumparare online sunt corecte, complete si reale la data plasarii Comenzii. Aceste date sunt in permanenta accesibile Clientului prin intermediul Contului, putand fi in orice moment actualizate sau corectate.

De asemenea, Clientul are posibilitatea sa solicite anularea unei Comenzi finalizate, prin utilizarea email info@gamers.ro, sau direct in contul propriu,  Profilul meu/Comenzile mele. Dupa finalizare comanda, Clientul primeste un mail automat cu comanda  si un link cu anulare comanda.

Clientul intelege ca poate fi contactat de Vanzator prin orice mijloc de comunicare disponibil, folosind oricare din datele de contact puse la dispozitie de Client, oricand acest lucru este necesar in legatura cu respectiva Comanda.

Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de Client, in urma unei notificari prealabile adresate Clientului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta, sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele situatii:

  • datele furnizate pe Site de Client sunt incomplete si/sau incorecte, iar Clientul nu a corectat aceste date in Cont sau nu a contactat Vanzator in vederea corectarii lor, situatie in care Vanzator se afla in imposibilitatea de a expedia si/sau furniza Produsele din Comanda.
  • există suspiciuni rezonabile cu privire la o posibilă fraudă din partea Clientului sau a Utilizatorului în ceea ce privește modalitatea de plată a Prețului Produselor.
  • Produsul/produsele  comandate nu mai este disponibil la data verificarii si procesarii Comenzii clientului

Factura se va emite pe baza datelor furnizate de Client in procesul de creare a Contului si de plasare a Comenzii. Vanzator nu isi poate asuma responsabilitatea pentru furnizarea de catre Client sau Utilizator a unor date incorecte, incomplete si/sau nereale. Clientul va primi factura automat prin mailul indicat, dupa confirmarea comenzii.

Informatiile despre situatia Comenzii se vor receptiona de Client  prin mesaj si mailuri si ulterior  de la Vanzator/ curier  si va putea urmari  in sectiunea  Comenzile mele ,  statusul comenzii .

 

Creare cont/Stergere cont

Clientul isi poate crea un cont astfel:  va accesa  sectiunea Înregistrare si va completa obligatoriu toate câmpurile marcate cu steluță

Numele complet:*/E-mail:*/Confirmă adresa e-mail:*/Parolă:*/Confirmă parola:*/Telefon:*

Prin înregistrare accepta principiile de Protectia datelor afisate pe site

Clientul poate introduce datele necesare pentru facturare /livrare (nume, prenume, adresa).

Daca doreste sa primeasca produsele la o adresa diferita de cea de facturare, poate sa introduca noile date prin mentionare  ”Adrese de Livrare ”.

Clientul isi poate accesa contul  astfel : va accesa  sectiunea Autentificare in cont cu adresa de e-mail si parola cu care s-a inregistrat initial  sau se autentifica cu contul sau de  Facebook ori Google;

 Profilul meu cuprinde urmatoarele subsectiuni  Alte opțiuni:/Date personale /Modificare parole/ Adrese de facturare/ Adrese de livrare/ Protecția datelor.

In meniul Profilul meu/Datele mele clientul poate  modifica datele existente . In submeniul Protectia datelor, poate sterge definitiv profilul creat.

 

 Cautare produse

Toate produsele sunt  in bara de meniu, grupate pe categorii si sub-categorii. Pot fi restranse produsele afisate in pagina prin folosirea filtrelor, fie generale (pret, denumire producator , data lansare ), fie prin motorul de cautare integrat in pagina, dupa denumirea sau caracteristicile produselor cautate.

Disponibilitate produse

In functie de situatia stocurilor existente in depozitele Vanzatorului, produsele pot avea urmatoarele indicatii de disponibilitate in pagina de prezentare.

In stoc: cand exista mai mult de 3 bucati disponibile.

Ultimele bucati: cand mai sunt doar 1 sau 2 bucati disponibile.

La comanda: cand produsul nu se afla in stoc, dar este disponibil in stocul furnizorului, cu termenul de livrare estimat.

Lipsa in depozit

Indisponibil: cand produsul nu mai este disponibil.

Selectare produse

Pentru Produsul dorit, se selecteaza butonul “Adauga in cos”. Se va deschide o noua pagina, cu confirmarea succesului operatiunii. Din aceasta pagina aveti optiunea sa continui cumparaturile in magazinul online sau sa finalizezi comanda.(Trimitere comanda)

Plasare comanda

Pasul 1: Clientul selecteaza modalitatea  de preluare a produselor comandate:

Livrare  prin curier

Pasul 2: Clientul selecteaza modalitatea  de plata

Plată în numerar la curier

Pasul 3 : Introducere date – campurile sunt obligatorii *   Numele complet/adresa de email / numar de telefon/ Altele, mesaje către noi (Ex.: anunţaţi portarul)

Pasul 4 : Date de livrare * Cod postal/ Localitate /Adresă /Număr /Altele (scară, etaj, apartament, interfon, etc ) .

Pasul 5: Se bifeaza daca este cazul:  Datele de facturare coincid cu cele de livrare

Pasul 6 : Date de facturare * Cod postal/ Localitate /Adresă /Număr /Altele (scară, etaj, apartament, interfon, etc ) Date firmă: Denumire firmă /Cod fiscal/Numar inregistrare registrul comertului.

Daca clientul are deja cont se autentifica in cont cu adresa de e-mail si parola cu care s-a inregistrat. Datele  de facturare vor fi in acest caz deja completate.

Daca este client nou si nu are inca un cont  urmeaza pasii de la sectiunea de mai sus Creare cont.

 Pasul 7: Ultimul pas este esential si priveste acceptarea Termenilor si conditiilor Vanzatorului. Fara citirea si confirmarea, prin bifare, a acceptarii acestora, Vanzatorul nu va putea sa  confirme si sa onoreze comanda. De asemenea  ,    clientul  are posibilitatea sa se aboneze la Newsletter, daca doreste sa fie la curent cu cele mai noi oferte si produse ale vanzatorului . daca accepta , prin bifare expresa ,  primirea unor astfel de informatii .

De asemenea, prin plasarea unei comenzi Clientul intelege ca efectueaza o operatiune care implica o obligatie de plata, acest lucru fiind marcat clar si la pagina de comanda.

Confirmare comanda

Dupa parcurgerea acestor pasi,  comanda este finalizata prin apasarea  butonului “Trimite comanda”.

Clientul va primi un mail   de informare prin care I se aduce la cunostina ca s-a inregistrat  comanda si aceasta va fi procesata . Ulterior clientul va primi un mail de confirmare a comenzii cu informatii despre comanda si informarea ca va primi un mail cand se trimite comanda. La data transmiterii comenzii  clientul primeste un nou mail  cu cod AWB, -  numar de urmarire a comenzii.

 Notificarea primita de catre Cumparator, dupa efectuarea Comenzii are rol de informare si nu reprezinta acceptarea Comenzii.  Aceasta notificare se face electronic (e-mail).

Clientul va  primi apoi, in cel mai scurt timp, un prim mesaj e-mail de la vanzator ,  care confirma ca  a fost inregistrata comanda precum si  codul de inregistrare al acesteia  precum si un mail de confirmare a comenzii .

 

 

5. Pretul Produselor

Toate preturile aferente Produselor si/sau Serviciilor prezentate pe Site sunt exprimate in lei (RON) si includ taxa pe valoarea adaugata (TVA). Preturile nu includ taxa de livrare . Nu se percepe tarif suplimentar de procesare a platii la livrare cu exceptia taxei pentru verificare colet, in eventualitatea solicitarii acestui serviciu de catre client.

Preturile Produselor afisate pe Site includ Taxa de timbru verde, in conformitate cu prevederile legale in vigoare.

Taxa de livrare  este  afisata in cosul de cumparaturi de pe Site. Valoarea acestora poate fi consultata de Client, Utilizator sau Vizitator, inainte de plasarea unei Comenzi, in sectiunea “ COS”

Simplul fapt de a aduga in cos produse nu inseamna si validarea automata a comenzii, existand posibilitatea ca intre momentul inceperii comenzii prin adaugarea produsului in cos si validarea acesteia de catre Client, produsul/ produsele sa devina indisponibile, caz in care Vanzatorul nu are nici o raspundere .

Vanzatorul poate modifica in orice moment, fara nicio notificare prealabila, pretul oricarui Produs sau Serviciu  prezentat pe Site, in functie de decizia furnizorului. Pretul final al produsului/produselor comandate  este cel mentionat in Confirmarea comenzii transmisa Clientului prin email . In cazul in care clientul nu este de acord cu pretul  final al produsului mentionat in confirmare Comanda, poate solicita anularea comenzii, caz in care Clientul/Utilizatorul nu poate solicita plata unor prejudicii morale.

In situatiile in care, urmare a unor disfunctionalitati ale Site-ului sau a unor erori umane, pretul afisat pe Site nu este cel real, nu poate fi incheiat un Contract valid intre  vanzator si Client, iar Produsele si/sau Serviciile afectate nu vor fi livrate si/sau furnizate, si pot deveni incidente referitoare la pretul derizoriu.  In aceste cazuri Vanzatorul va informa cu promptitudine Clientul asupra pretului corect al produselor comandate de pe site.

6. Plata produselor

Clientul poate  plati  produsele comandate  pe site , chiar si cele de la categoria Precomenzi , exclusiv in numerar, exclusiv in lei, prin ramburs, curierului, la livrarea produselor

Clientul  este de acord ca  in cazul in care nu achita la predare integral catre curier produsele ce fac obiectul comenzii confirmate  , acestea nu ii vor fi predate si vor fi returnate vanzatorului .

In cazul  platii in numerar, la livrare se accepta maximum 10.000 lei per tranzactie in cazul persoanelor fizice  si 5.000 lei in cazul  comenziilor efectuate de catre o persoana juridica;

Pretul, dipsonibilitatea produsului/produselor comandate , modalitatea de plata si termenul de  livrare sunt specificate in confirmarea  Comenzii trimisa de vanzator Clientului. Clientul se obliga sa furnizeze in acest scop prin Comanda  toate informatiile necesare emiterii facturii, in conformitate cu legislatia financiar-contabila in vigoare. Clientul are obligatia de a-si actualiza ori de cate ori este necesar informatiile din Contul sau.

In cazul cand Clientul opteaza pentru verificarea Comenzii la livrare, operatiunea de procesare a platii va fi tarifata suplimentar. Aceasta informatie va fi prezentata Clientului in cosul de cumparaturi, la selectarea optiunii respective.

Daca un Produs  care a fost comandat de Client nu poate fi livrat de Vanzator, acest fapt va fi adus cu promptitudine la cunostinta Clientului.

Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Produselor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare aferente acestora.

 In situatia in care Contractul nu poate fi onorat din cauza ca produsul a devenit indisponibil intre momentul plasarii Comenzii de catre Client si procesarea acesteia de catre Vanzator, Vanzatorul va informa cu promptitudine Clientul despre aceasta imprejurare. Cu acordul prealabil si expres al Clientului, Vanzatorul va putea livra un Produs similar, avand acelasi pret si/sau caracteristici tehnice, fie Clientul isi exprima in mod expres si neechivoc dorinta de anulare a Comenzii ca urmare a intervenirii acestei situatii.In acest caz,  Clientul/Utilizatorul nu poate solicita plata unor daune de catre Vanzator.

Facturile fiscale emise de Vânzător pentru Produsele aferente unor Comenzi ce vor fi livrate prin curier se vor transmite Clientului/Utilizatorului prin email, in format electronic, iar chitanta prin curier, la livrare.

7. Transportul produselor

Livrarea Produselor este disponibilă pe teritoriul României. Vânzătorul oferă Clientului/Utilizatorului următoarele metode de livrare ale Produsului/Produselor:

  • expediere prin curier cu ramburs , la adresa specificată de Client/Utilizator în Comandă

Taxa  standard de livrare standard este de 19, 5 lei . Operatiunea de Verificare colet la  livrare va avea un cost suplimentar de 5 lei.
Pentru achizitiile/comenzile cu o valoare de  peste 499 lei intr - o singura comanda  livrarea este gratuita.

8. Termenul de livrare

Termenul uzual de livrare este de 3-5 zile lucratoare. Zilele lucratoare sunt de luni pana sambata inclusiv, cu exceptia sarbatorilor legale. Termenul se socoteste de la data confirmarii comenzii.

In perioada sarbatorilor de iarna, a campaniei de Black Friday sau in situatii cu caracter extraordinar (precipitatii abundente, cai de acces impracticabile, temperaturi extreme etc.),Vanzatorul  isi rezerva dreptul de a prelungi termenul uzual de livrare. Termenul maxim de livrare nu va depasi 15 zile calendaristice de la data comenzii online .

Se fac livrari de luni pana vineri, intre orele 09:00-17:00. Nu se fac livrari sambata si duminca si in zilele de sarbatori legale, decat in situatii exceptionale.

In ziua prevazuta pentru livrare,  clientul  va fi notificat telefonic sau prin SMS de compania de curierat despre intervalul programat pentru livrarile din zona sa, daca numarul de telefon oferit este in format 07…. Aceasta notificare va cuprinde si un numar de telefon de contact al curierului. Daca nu a putut sa receptioneze coletul si livrarea nu s-a putut efectua in ziua respectiva, curierul va face o a doua incercare de livrare in ziua urmatoare. In cazul in care livrarea nu a putut fi efectuata nici la a doua incercare, coletul va fi redirectionat catre Vanzator .

Clientul va primi pe adresa sa de email, atat de la Vanzator cat si de la curier , la data transmiterii comenzii, informari cu toate datele necesare urmaririi coletului.

Clientul/Utilizatorul se obligă să fie prezent la adresa de livrare indicată, în intervalul orar în care Curierul îl anunță că livrează Comanda, în caz contrar urmând a suporta taxa de transport aferentă unei posibile noi livrări. Intervalul orar în care se livrează Comanda va putea fi modificat doar cu acordul Curierului.

  • La solicitarea  Curierului, Clientul/Utilizatorul va face dovada identității sale și va comunica numărul de Comandă atribuit de către Vânzător.
  • În cazul în care Clientul/Utilizatorul se află în imposibilitatea recepționării Comenzii în mod personal, Comanda va fi lăsată la adresa precizată doar unei persoane cu vârsta mai mare de 18 ani și doar în cazul comunicării prealabile către Curier a numărului Comenzii.
  • Nicio cerere de livrare a unei Comenzi nu va putea fi onorată dacă Clientul/Utilizatorul nu îndeplinește condițiile de mai sus.
  • În cazul livrării la locul de muncă al Clientului/Utilizatorului, dacă Curierul nu poate avea acces în incinta imobilului respectiv, Clientul/Utilizatorul trebuie să se asigure că poate recepționa Comanda.
  • Livrarea se consideră a fi îndeplinită de către  Vanzator la momentul predării Produselor Comandate către Client/Utilizator . Proprietatea asupra Produselor va fi transferata la livrare, dupa efectuarea platii de Client, in locatia indicata in Comanda.
    In acest context, prin livrare se intelege semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier, AWB  in cazul livrarilor prin curier, la adresa Clientului.

9. Recepția Produselor

Clientul/Utilizatorul are obligația de a semna  documentul de transport (AWB) prezentat de către Curier la livrarea Produselor comandate. De asemenea, Clientul/Utilizatorul va verifica dacă Produsele sunt deteriorate sau dacă există lipsuri, iar eventualele probleme vor fi menționate catre curier , pentru a putea fi luate în considerare.

Verificare  colet la livrare  

Clientul, la plasarea unei comenzi, va avea posibilitatea prin bifarea unei casute, sa aleaga optiunea Verificare Colet,  pentru  un cost suplimentar de 5 lei /colet livrat.

In  cazul in care clientul bifeaza acesat optiune , la livrare va putea solicita curierului sa deschida coletul ca sa verifice continutul din punct de vedere al numarului produselor efectiv comandatesi starea acestora  . Verificarea poate sa priveasca doar aspectul produselor. Ele trebuie sa se prezinte fara neconformitati vizibile (zgarieturi, semne de lovire, lipsa accesorii etc.). Prin accesarea acestui  serviciu clientul  nu  poate proba functionalitatea tehnica a produselor.

In cazul in care coletul este conform , clientul accepta livrarea si semneaza de primire AWB -ul .

In caz de retur de  produsele cu diverse neconformitati,   se instituie o prezumtie ca au fost cauzat de client ulterior date de livrare  avand in vedere acceptarea initiala a coletului . 

In cazul in care coletul are neconformitati , clientul are  dreptul sa refuze primirea coletului. Refuzul in acest caz poate fi doar integral , nu se accepta refuzuri partiale . Curierul va completa un proces verbal de constatare, unde vor fi  indicate motivele de refuz, si semnatura clientului  . Coletul va fi returnat vanzatorului  fara costuri pentru client.

Este bine sa stii ca livrarea unei comenzi poate fi acceptata sau refuzata doar integral. Astfel, in situatia in care sunt mai multe produse in comanda si doar de unul dintre ele nu esti pe deplin multumit, refuzul primirii acestuia implica returul intregii comenzi.

Orice comanda ulterioara  din partea clientului va fi tratata de catre Vanzator ca o comanda noua.

 

  1. Returul produselor

Potrivit legislatiei in vigoare privind comertul electronic, Clientul isi poate exercita dreptul de retragere din Contract in termen de 14 (paisprezece) zile calendaristice de la livrarea Produselor, fara a suporta alte costuri decât cele de livrare. In acest interval de timp Produsele cumparate de Client de la vanzator  pot fi returnate, fara sa fie nevoie de precizarea unor motive de retur, iar sumele platite vor fi rambursate.

Pentru a usura procesul de retur si a asigura rapiditatea acestuia, Vanzatorul pune la dispozitia Clientului facilitatea de a completa si trimite un formular de retur  model pe site prevazut  in anexa la Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2014.
In cazul in care clientul apeleaza la formularul de retur in termenul prevazut  si va expedia produsele acesta ia la cunostinta si este de acord ca  va trebui sa suporte costul returnarii produselor.

In cazul in care Comanda a fost deja achitata, iar Clientul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal, vanzatorul va rambursa contravaloarea acesteia in termen de maximum 14 (paisprezece) zile de la data la care Clientul a  informat  vanzatorul cu privire la decizia de retragere din Contract si transmiterea Formularului de retur produse  completat si semnat ,  prin  mail la adresa de email  info@gamers.ro . Daca foloseste aceasta optiune, Vanzatorul va transmite prin e-mail confirmarea de primire a  formularului  de returnare si conditiile de retur .

Contravaloarea Comenzii va fi rambursata  in contul indicat de catre Client  in formularul de retur.  .
Produsele pot fi returnate prin preluare de catre un curier, din locatia unde se gaseste produsul indicata in formularul de retur, prin intermediul curierului rapid indicat de acesta. Orice alta metoda de transport este suportata de catre client expeditor.

Vanzatorul isi rezerva dreptul de a amana aceasta rambursare pana la data returnarii efective a produslui/Produselor de Client, cand va/vor ajunge in depozitul Vanzatorului si  putea  evalua  corespunzator starea acestora conform  prezentului capitol .

 

Produsul trebuie sa fie returnat in aceeasi stare in care a fost cumparat sau livrat. Este necesar ca produsul returnat sa aiba toate componentele, accesoriile si eventualele cadouri de care acesta a fost insotit la cumparare, inclusiv manuale de utilizare sau certificate de garantie.

Produsul nu trebuie sa fie protejat de parole, coduri sau mijloace biometrice de autentificare. Clientul trebuie sa se asigure in prealabil ca a sters orice setari personalizate si a dezactivat orice conturi pe care le-a definit, astfel incat produsul sa nu contina date cu caracter personal si sa poata fi adus la starea initiala (din fabricatie).

Vanzatorul isi rezerva dreptul de a retine din sumele rambursate Clientului valoarea care rezulta din diminuarea valorii Produselor in urma manipularii acestora de catre Client, in cazul in care aceste manipulari sunt altele decat cele strict necesare pentru determinarea naturii, caracteristicilor si a functionalitatii Produselor.

 

Clientul/cumparatorul/utilizatorul  ia la cunostinta ca sunt acceptate la retur produsele cumparate de pe site  gamers.ro, cu urmatoarele exceptii:

  1. produsele vandute sigilate din motive de igiena sau protectie a sanatatii si care sunt prezentate desigilate pentru retur, indiferent daca acestea au fost sau nu utilizate dupa desigilare ( casti in ear etc );
  2. folii de protectie pentru ecrane (telefoane, tablete, eBook readere, laptop etc.) care au fost deja utilizate;
  3. produse de pe care au fost dezinstalate sistemele de operare sau alte programe software existente la cumparare sau daca produsele au licente OEM activate;
  4. produse marca Apple (iPhone, iPad, iPod, MacBook etc.) al caror software a fost activat dupa cumparare;
  5. inregistrari audio, inregistrari video si licente software care au fost vandute sigilate si care se prezinta desigilate pentru retur;
  6. pachete care contin console si jocuri, daca jocurile au fost desigilate;
  7. continut sau acces la continut digital care nu este livrat pe un suport material si care a fost accesat si folosit;.


Pentru aceste tipuri de produse nu exista un drept de retragere conform art. 16 din OUG 34/2014.

Daca Produsul  este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou (ambalaj deschis, software activat ,  accesorii lipsa, deteriorate, ce prezinta urme de uzură , pete, zgârieturi, îndoituri, fisuri, lovituri etc.)  etc), Vanztorul isi  rezerva dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial, dupa caz,sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca  second hand sau, la solicitarea Cumparatorului, va reexpedia Produsul , cheltuielile de livrare fiind suportate de catre Client/Cumparator.

 

Accesoriile (manuale de utilizare, CD-uri, cabluri etc.) aflate în cutia Produselor precum și ambalajul original al acestuia fac parte integrantă din Produs .  Ca urmare, Cumparatorul are obligatia atunci cand isi exercita dreptul de retragere din contract sa il returneze in ambalajul original nedeteriorat, protejat prin înfoliere cu folie pentru ambalat din plastic stretch sau ambalat în cutie din carton (fără etichete lipite pe acesta, fără tăieturi, rupturi etc.) și împreună cu toate accesoriile acestuia.

 

Orice diminuare a valorii Produselor rezultata din nerespectarea prevederilor prezentului capitol  sau din manipularea acestora altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării acestora este in responsabilitatea clientului /Cumparatorului.

 

 

In conformitate cu prevederile OUG nr. 34 din 2014. Produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate, cele care prezinta urme de uzura sau de folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice sau electrice, produsele carora le lipsesc componente sau accesorii , ambalaj deschis, software activat,  accesorii lipsa, deteriorate, ce prezinta urme de uzură, pete, zgârieturi, îndoituri, fisuri, lovituri etc. vor fi acceptate la retur doar cu diminuarea valorii initiale din momentul cumpararii (valoarea de depreciere poate fi cuprinsa intre 10% si 95%), Contravaloarea taxei de diminuare va fi comunicata catre Cumparatorului la receptionarea Bunurilor returnate.

 

11. Newsletter/ Informari comerciale

 

Prin crearea unui Cont pe site ul gamers.ro , orice Utilizator este de acord cu Termenii si conditiile prezente.  In contul propriu , clientul va putea vizualiza urmatoarele : istoric comenzi,  formular retur  modificare date etc

Vanzatorul nu isi poate asuma responsabilitatea pentru pierderile de informatii cauzate de browser-ele sau problemele de securitate ale conexiunii de/la Internet ale Clientilor/Utilizatorilor. Acestia sunt sfatuiti sa nu dezvaluie parola de acces la Cont persoanelor care solicita acest lucru.

Clientii si Utilizatorii isi pot crea sau se pot conecta la Cont si prin intermediul unor parteneri terti, Facebook si Google. In cazul folosirii acestei facilitati, Clientii si Utilizatorii inteleg ca anumite date cu caracter personal privind crearea, accesul sau modul de utilizare a Contului vor putea fi colectate direct de catre acesti terti, iar Vanzatorul nu are niciun control sau influenta asupra respectivului proces. Politicile Facebook si Google privind prelucrarea datelor personale pot fi consultate de Clientii si Utilizatorii interesati la facebook.com/about/privacy si respectiv policies.google.com/privacy.

Orice Vizitator al Site-ului se poate abona la Newsletterul  vanzatorului . De asemenea, in momentul crearii unui Cont pe Site. Clientul, Utilizatorul . Cumparatorul abonat la Newsletter poate renunta oricand la primirea acestuia printr-un click pe linkul de dezabonare prezent in toate Newsletterele. Vanzatorul foloseste  anumite date cu privire la comportamentul Clientului, Utilizatorului sau Vizitatorului la interactiunea cu Site-ul (de exemplu, produsele vizualizate sau cumparate, ori cele adaugate in wishlist) pentru crearea unui profil, in scopul personalizarii Newsletter-ului la care Clientul, Utilizatorul sau Vizitatorul s-a abonat, Renuntarea Clientului la primirea Newsletter-ului nu implica si renuntarea la acceptul dat pentru prezentele Termeni si conditii.

Prin crearea unui Cont sau plasarea unui Comenzi, Clientul sau Utilizatorul/clientul  intelege ca va primi Informari comerciale, inclusiv informari cu privire la Comenzi nefinalizate, sau comenzi  in prelucrare, politica de retur ,  prin orice mijloace de comunicare aflate la dispozitia vanzator , folosind datele de contact oferite de Client sau Utilizator.In cazul Clientilor,  Vanzatorul isi rezerva dreptul de le trimite informari comerciale prin mijloace electronice cu privire la produse sau servicii similare celor cumparate, in conformitate cu prevederile art. 12 alin. 2 din Legea nr. 506/2004.

 

Cumparatorul/Utilizatorul/Clientul isi poate modifica in orice moment optiunea cu privire la acordul dat Vanzatorului pentru Informari comerciale /newslettere  ce contin informatii cu privire la oferte, preturi, produse, disponibilitate,  sau promotii, sugestii de Bunuri  recomandate a fi utilizate impreuna cu Produsul achizitionat prin Comanda, dupa cum urmeaza:

 

-               prin modificarea setarilor din Cont la sectiunea  Profilul meu

-prin accesarea link-ului de dezabonare afisat in Comunicarile Comerciale primite de la Vanzator prin email ; sau

 

- prin contactarea Vanzatorului.

 

12.Informare  DEEE

 

Deseurile de echipamente electrice si electronice (DEEE) pot contine substante periculoase ce au un impact negativ asupra mediului si sanatatii umane in cazul in care nu sunt colectate separat.

 

Avand in vedere prevederile OUG 195/2005 – referitoare la protectia mediului si O.U.G. 5/2015 privind deseurile de echipamente electrice si electronice, clientii iau la cunostinta urmatoarele:

 

  • DEEE vor fi colectate separat de deseurile menajere, fiind interzisa colectarea acestora impreuna cu alt gen de deseuri;
  • colectarea DEEE se va efectua prin serviciul public de colectare a DEEE, sau prin alte centre de colectare organizate de operatori economici autorizati in acest scop;
  • vanzatorul aplica politica de colectare a DEEE in sistem de preluare a echipamentelor „unu-la-unu”, conform legislatiei in vigoare, daca echipamentul vechi este din aceeasi categorie si a indeplinit aceleasi functii ca echipamentul nou cumparat; in aceste situatii, Clientii Vanzatorului pot preda DEEE in mod gratuit la Vanzatorului;
  • Vanzatorul asigura colectarea gratuita pentru DEEE de dimensiuni foarte mici (de exemplu, baterii sau acumulatori),fara obligatii in ceea ce priveste achizitionarea unor Produse echivalente.
  • Simbolul care indica faptul ca echipamentele electrice si electronice fac obiectul unei colectari separate reprezinta o pubela cu roti barata cu o cruce, ca in aceasta imagine:


Un echipament electric sau electronic care poarta un asemenea simbol semnalizeaza faptul ca la iesirea din uz acesta nu poate fi amestecat cu deseurile menajere si ca face obiectul unei colectari separate.

 

 

13. Garantia Produselor

Garantia Produselor

Vanzatorul ofera pentru toate produsele vandute si livrate  certificate de garantie conform legislatiei in vigoare si  deciziilor producatorilor/distribuitorilor. Acesta va fi predate odata cu produsul  si factura si trebuie pastrate  pentru a beneficia de garantie, daca va fi nevoie . In cazul in care certificatul nu este  predat odata cu livrarea bunului , clientul are obligatia de a anunta vanzatorul in maxim 72 de ore de la primirea  produsului.  .

In cazul in care  produsul/produsele  se defecteaza in perioada de garantie, reparatia este asigurata de reteaua de service autorizat a producatorului/ distribuitorului, in centrele specificate in certificat.

Conditiile de acordare a garantiilor pot varia in functie de producator/distribuitor si sunt stabilite  de fiecare   in mod distinct .

Garantia de conformitate este cea care confirma ca produsul cumparat respecta specificatiile si caracteristicile tehnice ori functionale comunicate in momentul vanzarii. Potrivit dispozitiilor legale in vigoare, aceasta garantie nu poate avea o durata mai mica de 24 luni cu exxceptia  produselor a caror durata medie de utilizare este mai mica decat atat. In acest caz, garantia de conformitate este redusa la acest termen.

Garantia comerciala  este cea oferita in mod voluntar de producator/distribuitor si este comunicata in  documentatia produselor. Aceasta garantie nu are o durata minima prevazuta de lege, iar continutul ei este in intregime la decizia producatorilor/distribuitorilor . Garantia poate fi  pe o durata unica pentru intregul produs sau  poate fi pe durate  diferite pentru diverse componente ale produsului /produselor.

Pentru garantia comerciala se emite un certificat de garantie iar pentru e garantia de conformitate  exista o  declaratie / act de conformitate, care uneori poate fi un document distinct sau alteori poate fi inclusa in certificatul de garantie. Pierderea certificatului de garantie atrage dupa sine si pierderea garantiei.

 Certificatul de garantie cuprinde toate informatiile necesare cu privire la garantia produsului : termenul de garantie, conditiile de acordare, precum si unitatile de service autorizate pentru reparatii.

Clientul/Utilizatorul trebuie sa informeze Vânzătorul despre lipsa de conformitate a Produsului în termen de două luni de la data la care a constatat-o, dar nu mai târziu de doi ani de la data încheierii Contractului la Distanţă.

In cazul aparitiei unei defectiuni,  este obligatorie anuntarea  Vanzatorului  care va oferi suport si asistenta Clientului in vederea repararii produsului conform conditiilor specificate in Certificat  .

 

Produsul beneficiază de garanţie în următoarele condiţii cumulative: a fost achizitionat de pe site ul https://www.gamers.ro/, Clientul/Utilizatorul a respectat instrucțiunile de instalare/ folosire şi întreținere ale Produsului, conform instrucțiunilor impuse de producător / distribuitor si prezinta  certificatul de garanție şi  facture de achizitie.

Garanția poate fi pierduta in  oricare din urmatoarele situatii, caz in care clientul pierde dreptul de a repara produsul in garantie :

  • avarii/deteriorări mecanice ale Produsului, expunere excesivă la radiații solare a Produsului sau modificări fizice neautorizate ale acestuia;
  • defectarea Produsului, ocazionată de nerespectarea instrucțiunilor de instalare/utilizare, întreținere, transport, manipulare ale acestuia, prevăzute în manualul de utilizare;
  • deteriorarea mecanică provocată prin lovirea Produsului  /piese ale produsului sau deteriorarea marcajului cu modelul şi seria acestuia; sau pierderea in orice fel a  numarului serial al produsului
  • inundarea, incendierea, expunerea la soare sau la descărcări electrice a Produsului, modificări sau instalări necorespunzătoare, intervenții neautorizate;
  • distrugerea circuitelor interne ale produsului, generate de șocurile rezultate în urma manipulării necorespunzătoare a acestuia.
  • etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate
  • utilizare in conditii neadecvate - tensiuni de alimentare, necorespunzatoare, manipulare incorecta, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice, software parolat etc.
  • setari si instalari incorecte, surse defecte - condensatori sparti, orice fel de urme de  lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor
  • virusari, rescrieri gresite de BIOS sau BIOS parolat, instalare incorecta sau  utilizare incorecta a  programelor,  drivere , altele decat cele originale precum si instalarea sau punerea in functiune a produselor de catre persoane neautorizate

 

In caz de lipsa de conformitate a produsului achizitionat , vânzătorul , fără solicitarea unor costuri suplimentare, va efectua  demersuri  să aducă produsul la conformitate,   realizand in urmatoarea ordine :

1.repararea sau înlocuirea produsului,  dacă acesta nu corespunde condiţiilor enunţate în declaraţiile referitoare la garanţie

2. restituirea preţului plătit de client initial   daca produsul nu poate fi reparat sau inlocuit

Solutionarea cererii de garantiei se face in termenul specificat in certificatul ce insoteste produsul  Termenul de garantie curge din momentul livrarii produselor, conform datei mentionate pe AWB ce insoteste produsul.

Plata transportului pentru produsele trimise (tur-retur) in vederea solutionarii garantiei este suportata de catre  Vanzator  prin intermediul curierului rapid indicat de acesta. Orice alta metoda de transport este suportata de catre client expeditor.

La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect cu elementele de identificare intacte (numar serial), impreuna cu accesoriile aferente si certificatul de garantie si factura. In cazul in care produsele  nu sunt insotite de cele solicitate,  produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fara a i se solutiona garantia.

In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata si produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului,  Clientul va achita costurile aferente transportului tur-retur (daca este cazul), precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service.

Timpul de nefuncţionare din cauza lipsei de conformitate apărute în cadrul termenului de garanţie prelungeşte termenul de garanţie legală de conformitate şi cel al garanţiei comerciale şi curge, după caz, din momentul la care a fost adusă la cunoştinţa vânzătorului lipsa de conformitate a produsului sau din momentul prezentării produsului la vânzător/unitatea service până la aducerea produsului în stare de utilizare normală şi, respectiv, al notificării în scris în vederea ridicării produsului sau predării efective a produsului către Client.

 

 

14. Dreptul De Proprietate Intelectuala Si Industriala

 

Continutul site-lui ce include intr o enumerare ce nu este limitativa: logo-uri, reprezentari stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continut multimedia, sunt proprietatea exclusiva a  Vanzataorului ,   sau a furnizorilor/ partenerilor sai contractuali, ce detina toate drepturile  in acest sens , in mod direct sau indirect prin licente de utilizare si/sau publicare.

 

Clientului/Cumparatorului/Utilizatorului nu ii este permisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul catre terte parti, modificarea si/sau altfel alterarea, utilizarea  totala , partiala a continutului site ului  decat cu acordul scris expres al Vanzatorului .

 

  1. Răspunderea Vanzatorului

Vanzatorul  nu isi asuma responsabilitatea pentru daune de orice fel pe care Clientul/Cumparatorul/utilizatorul  sau  un tert  o poate suferi ,  care rezulta din utilizarea site ului  a Produselor dupa livrare si in special pentru pierderea acestora.

Clientul/Utilizatorul folosește platforma https://www.gamers.ro/ pe riscul propriu, vanzataorul  fiind exonerat de orice răspundere pentru eventualele daune directe sau indirecte cauzate de utilizarea sau accesarea  site ului ,  a continutului acestuia sau din cauza  erorilor sau omisiunilor materialelor de pe site.

Vanzatorul nu răspunde de nicio pierdere, costuri, procese, pretenții, cheltuieli sau alte răspunderi, în cazul în care acestea sunt cauzate direct de nerespectarea prezentelor  Termeni şi Condiții de catre client.

Societatea nu răspunde pentru prejudiciile create ca urmare a nefuncționării site-ului https://www.gamers.ro/. În  orice caz privind stabilirea răspunderii Vânzătorului, a angajaților săi, a furnizorilor sai, răspunderea față de Client, indiferent de temeiul său juridic, este limitată la valoarea prețului  produselor achitzitionate prin contractul la distanţă.

 De asemnea , Vanzatorul nu poate fi tras la răspundere pentru informații introduse eronat de către Client şi/sau Utilizator, din care pot decurge întârzieri sau imposibilități de livrare. Totodată, în acest caz, vanzatorul nu poate fi ținut răspunzator pentru orice eventual prejudiciu suferit de Client şi/sau Utilizator ca urmare a întârzierii în livrarea Comenzii.

 

 

16. Prelucrarea Datelor Cu Caracter Personal

 

Politica de Confidențialitate cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, face parte din prezentul Document.

17.  Fololsirea Cookie-Urilor

 

 Prin vizitarea paginii noastre web, utilizatorul își dă consimțământul asupra trimiterii din partea paginii web a unui sau mai multor cookie – un fișier de mici dimensiuni de tip text, care conține un șir de caractere alfanumerice – care va fi stocat pe computerul / terminalul mobil sau alte echipamente ale unui utilizator de pe care se accesează internetul, astfel acesta devenind unic identificabil.

Cookie-urile provenite de la Google sau Facebook sunt utilizate prin sistemul Google Adwords, respectiv Facebook Pixel, iar cele provenite de la noi sunt utilizate în cadrul webshopului. Webshopul trimite aceste cookie-uri către calculatorul utilizatorului, doar în cazul vizitării anumitor subpagini și stochează exclusiv faptul și perioada vizitării subpaginii date, nicio altă informație nu va fi stocată.

Utilizarea cookie-urilor trimise este următoarea: terții parteneri stochează cu ajutorul acestor cookie-uri dacă utilizatorul a mai vizitat în trecut pagina web care oferă publicitate, și în baza acestor informații îi afișează utilizatorului mesaje publicitare în paginile web ale partenerilor acesteia. Utilizatorii pot bloca cookie-urile Google în pagina de administrare a publicității Google (în același timp utilizatorii pot bloca inclusiv cookie-urile terților parteneri în pagina de dezabonare Network Advertising Initiative).

Cookie-uri utilizate de acest site: de analiză, de urmărire, de geotargetting, de înregistrare/autentificare, cookie-uri de sesiune pentru identificarea utilizatorului. În bara de meniu a majorității browserelor veți găsi funcția „Ajutor”, unde vă puteți informa despre cum să dezactivați cookie, cum să acceptați cookie, sau cum să blocați parțial cookie.

Pagina noastră web, www.gamers.ro, utilizează pentru analiză web serviciile Google Analytics, Google Inc. (“Google”). Google Analytics folosește de asemeni cookie, mici fișiere text care se stochează pe calculatorul utilizatorului și fac posibilă analiza utilizării paginii noastre web. Informațiile generate de aceste cookie, legat de utilizarea paginii web de către utilizator, sunt stocate de regulă în serverele Google. Însă adresa IP a utilizatorului se stochează în prealabil în formă prescurtată în cadrul Spațiului Economic European. Doar în cazuri speciale adresa IP completă ajunge în serverul Google SUA, iar acolo se prescurtează. Google utilizează această informație pentru a evalua utilizarea paginii web de către utilizator, pentru a crea rapoarte asupra activității în pagină și pentru a furniza alte servicii administratorului site-ului, legat de utilizarea paginii web. În cadrul Google Analytics, adresa IP trimisă din browserul utilizatorului nu va fi combinată cu alte date Google. Utilizatorul poate bloca stocarea cookie-urilor, prin setarea corespunzătoare a browserului său, și de asemeni, poate bloca transmiterea și prelucrarea de către Google a datelor create de cookie legat de înregistrarea utilizării paginii web de către utilizator (de exemplu adresă IP), prin descărcarea și instalarea plugin-ului din următorul link:

https://tools.google.com/dlpage/gaoptout?hl=en

 

Google AdWords remarketing: Terți furnizori (printre care Google) stochează cu ajutorul acestor cookie dacă utilizatorul a mai vizitat în trecut pagina web care oferă publicitate, și în baza acestor informații îi afișează utilizatorului mesaje publicitare în paginile web ale partenerilor acesteia (printre care Google).

Facebook Pixel remarketing: Pagina web utilizează  Facebook pixel code. Facebook pixel este un cod cu ajutorul căruia în pagina noastră se generează un raport referitor la conversii, putem crea public-țintă și obținem analize detaliate referitoare la modul în care oamenii utilizează pagina noastră web. Utilizăm aceste informații pentru a putea să afișăm anunțuri publicitare cât mai relevante pe canalele publicitare Facebook. Nu transferăm către Facebook Pixel date care permit identificarea, însă dacă în timp ce navigați în pagina noastră sunteți autentificat în orice servicii Facebook, Facebook ca operator de date vă poate identifica pe Dumneavoastră și de asemeni activitatea în pagina www.gamers.ro

Informații suplimentare legat de Facebook Pixel găsiți aici:

https://www.facebook.com/business/help/651294705016616

 

 

18. Legea Aplicabila – Jurisdictia

Prezentele Termeni si conditii se supun legii romane. Eventualele litigii aparute intre Vanzator si Utilizatori / Cumparatori se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente de la sediul Vanzatorului , fără ca prin aceasta să se restrângă dreptul Clientului în a recurge la modalitatea alternativă de soluționare a disputelor, prin accesarea portalurilor http://ec.europa.eu/consumers/odr/ şi/sau www.anpc.ro.

 

19. Dispoziţii Finale

Nulitatea oricărei clauze a Termenilor şi Condițiilor, parțială sau integrală, nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze sau părți de clauze ale Termenilor şi Condițiilor .Clauza inoperantă sau nemenționată va fi înlocuită cu o clauză corespunzătoare care, în măsura acceptabilă legal, se apropie cel mai mult de ceea ce a fost intenționat sau, urmărind concepția şi exprimarea Termenilor şi Condițiilor, se obține ceea ce se intenționează după avizarea despre clauza lipsă sau inoperantă.

Prevederile Termenilor şi Condițiilor  se completează cu dispozițiile Legislației Incidente.Contractul la Distanță este încheiat în limba română. Confirmarea către Client/Utilizator a prevederilor Contractului la Distanță încheiat se face prin trimiterea unui e-mail către Client/Utilizator cu confirmarea înregistrării Comenzii plasate.

Prin intermediul siteului  Vanzatorul oferă Clienţilor/Utilizatorilor diverse promotii,  reduceri, cadouri sau vouchere, utilizarea acestora fiind supusă anumitor regului, comunicate de Vânzător sub forma unor regulamente, publicate site . Toate promotiile sunt valabile in limita stocului.

20. FORTA MAJORA

Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.

Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.